menu Steun ons

Helpdesk

De landelijke helpdesk van CoMensha is bedoeld voor iedereen die te maken heeft met mensenhandel of er vragen over heeft. U kunt bij ons terecht voor het aanmelden en de registratie van slachtoffers, het zoeken naar opvang en advies. Wij adviseren met name partners zoals hulpverleners, opvanginstellingen, opsporingsdiensten, overheid, advocaten, asielzoekerscentra over de hulpverlening aan slachtoffers.

Wij beantwoorden juridische vragen over o.a. verblijfsvergunningen, het doen van aangifte, de bedenktijd, verzekeringen, inschrijven bij de gemeente en het aanvragen van uitkeringen. Ook vragen over opvang, specialistische zorg, hulpverlening en ambulante begeleiding kunnen worden gesteld.

Onze helpdesk is telefonisch en per e-mail te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 09.00 – 17.00 uur.

In het weekend en op maandag tot en met vrijdag van 17:00 - 09:00 uur kunt u vanaf 1 juni 2016 contact opnemen met onze telefonische bereikbaarheidsdienst.

Hieronder meer informatie over de bereikbaarheidsdienst die u kunt downloaden:
Kernboodschap
Nieuwsbericht 24-7 meldlijn voor bestaande ketenpartners
Nieuwsbericht 24-7 meldlijn voor overigen

T: 033-448 1186
E: info@comensha.nl


Gerelateerde berichten